Monday, November 10, 2008

鉤織公仔 #H101-097

新到勾織公仔書 Vol. 8  New 


編號 #H101-097



(精彩內頁分享)




*如欲購買或查詢,請用私人回應或親臨本店*


 http://craft.yokolab.com


5 comments:

  1. 請問這本書有現貨嗎? 要幾多錢? 另外我想問rilakkuma果本勾織書仲有無呀?
    [版主回覆01/18/2010 11:29:00]己在你的 blog 內留言, 請查收.

    ReplyDelete
  2. 嘜唔係$126咩? 我見你個網寫$126既....... 咁我先要rilakkuma果本先LA,如果有貨請通知我, THX~~~ 另外 H101-053 係唔係$132呀? 有無貨呀?
     
    [版主回覆01/18/2010 17:03:00]H101-053己沒有貨。

    ReplyDelete
  3. 唔好意思,我諗我都係要rilakkuma果本先,係唔係今個星期5 or 6 有呀? 如果有貨就通知我LA, THX~~~
    [版主回覆01/19/2010 14:41:00]如無意外, 是星期五/六就有貨了.   請問通知你是在你 blog 留言嗎? 還是直接send email 比你.  請留email.

    ReplyDelete
  4. 在BLOG留言也可以 THX~~~

    ReplyDelete
  5. H101-097 (Vol 7) 暫時不要了,只要鬆弛熊這本,請問鬆弛熊這本是否已來了貨?THX~~~
    [版主回覆01/21/2010 17:58:00]是的.

    ReplyDelete